شناسهٔ خبر: 21287 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سال گذشته محقق شد:

احداث ۶ دستگاه دور برگردان در محورهای مازندران

علي اكبر ييلاقي مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره كل راه و شهرسازی مازندران در عملیات اجرایی احداث ۶ دستگاه دور برگردان در سطح محورهای اصلی این استان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان مازندران، علی اكبر ییلاقی با اعلام این خبر گفت: ایمن‌سازی محورهای اصلی، فرعی، روستایی و ... یكی از برنامه‌های مهم و اساسی این اداره كل بوده كه به جهت جلوگیری از بروز حوادث ناگوار جاده‌ای و حفظ جان مردم شریف در سفرها و رانندگی انجام می‌گیرد.

 وی افزود: از این رو این اداره كل در سال گذشته عملیات اجرایی احداث ۶ دستگاه دور برگردان در محورهای پرتردد ساری _ خزرآباد، بابل _قائمشهر  و بابل _ آمل به اتمام رسید.

در سال گذشته ییلاقی ضمن اشاره به این مطلب كه دور برگردان‌های مذكور به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در امر تردد در محورهای پرترافیك به اجرا در می‌آید، تصریح كرد: ۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت و اتمام این دور برگردان‌ها هزینه شده است.

مدیرساخت و توسعه راه‌های راه و شهرسازی مازندران درخصوص مزیت‌های ایجاد دور برگردان در سطح محورهای استان گفت: در زمینه ایجاد افزایش ایمنی در محورهای استان بهترین و اقتصادی‌ترین گزینه در پارامترهای سازه‌ای ایمن‌سازی بریدگی‌ها به روش اجرای دور برگردان است.

نظر شما